برترین استان های کانادا

کانادا در فهرست بهترین کشورها برای مهاجرت است زیرا فرصت هایی عالی برای اشتغال و همچنین رشد شخصی فراهم می آورد. در واقع کانادا برای آن دسته از افرادی که به دنبال زندگی با کیفیت بهتر و کسب ثروت هستند، بهترین گزینه است.
کانادا طیف وسیعی از برنامه‌های مهاجرتی و ویزا را برای گروه‌های شاغل، خوداشتغال و تاجر ارائه می‌کند و برای کسانی که واجد شرایط این برنامه ها نیستند، همچنان گزینه‌های غیرمهاجرتی مانند مجوز کار و برنامه‌های تحصیلی در نظر دارد و اکثر این برنامه‌ها امکان اخذ ویزای اقامت دائم را به دنبال دارند.
قوانین مهاجرتی کانادا در مقایسه با سایر کشورها سختگیرانه نیست، بنابراین ساده تر می توان واجد شرایط اقامت قرار گرفت. و حتی با وجود رکود جهانی، کانادا سهمیه مهاجرت خود را کاهش نداده است.
در این مقاله قصد داریم برترین استان های کانادا را به شما معرفی کنیم.

اونتاریو، یکی از برترین استان های کانادا

اونتاریو، برترین استان کانادا

Toronto, Ontario

اونتاریو به عنوان یکی از ثروتمند ترین و برترین استان های کانادا، یکی از بهترین استان ها برای زندگی است. پرتنوع ترین مکانی است که می توانید در آن زندگی کنید. از شهرهای بزرگ آن مانند تورنتو گرفته تا مناطقی با بافت روستایی که در آن می توانید از چشم اندازطبیعت لذت ببرید.
جنوب انتاریو  سرزمینی آکنده آرامش است، با این حال تنها حدود 15 درصد از مساحت کل استان را پوشش می دهد. پایین ترین نقطه آن 45 متر از سطح دریا در رودخانه اتاوا و بالاترین نقطه آن کمی بیش از 540 متر بالاتر از سطح دریا در کوه های آبی در جنوب خلیج جورجیا قرار دارد.
اقتصاد انتاریو به دلیل موقعیت مرکزی استراتژیک آن نسبت به سایر استان های کانادا، نزدیکی به بازارهای ایالات متحده و ذخایر زغال سنگ، نیروی ارزان، نیروی کار زیاد و ماهر، منابع طبیعی فراوان و سیستم حمل و نقل متنوع، و جذابیت کلی برای کانادا، پربارترین اقتصاد کانادا است. اقتصاد اونتاریو مانند همه اقتصادهای توسعه یافته، بخش عمده ای از اشتغال و تولید در صنایع تولیدی و خدماتی متمرکز شده است که موجب رشد این صنعت به ویژه در اواخر قرن بیستم شد.
برخورداری از فرهنگی متنوع نیز یکی از ویژگی های عالی تورنتو است. استانی که بیشترین تعداد مهاجر را دارد، مکان خوبی برای شروع زندگی برای افرادی است که به تازگی به کانادا مهاجرت کرده اند.
اگر دانشجو یا جوان هستید می توانید موفقیت های خوبی در اونتاریو کسب کنید، زیرا این استان برخی از بهترین دانشگاه های جهان را در خود جای داده است.
نه تنها بهترین دانشگاه ها، بلکه بهترین مدارس دولتی، به این معنی که فرزندانتان می توانند از سنین پایین آموزش با کیفیتی عالی را تجربه کنند.
هزینه زندگی در کبک کاملا بستگی به این دارد که قصد اقامت در کدام شهر را دارید. شهرهای کوچکتر مانند لندن، همیلتون، یورک، وینستون و سایر شهرهای کوچکتر بسیار ارزانتر از شهرهایی مانند اوتاوا و تورنتو هستند.

بریتیش کلمبیا، یکی از برترین استان های کانادا

بریتیش کلمبیا، برترین استان کانادا

Victoria, British Colombia

استان بریتیش کلمبیا به عنوان یکی دیگر از برترین استان های کانادا به خاطر مناظر خیره کننده ی رشته کوه ها و طبیعتی دل انگیز مشهور است. این استان بهترین تجربه زیستن را برای دوستداران طبیعت فراهم می آورد.
ونکوور، بزرگترین شهر بریتیش کلمبیا، همیشه به عنوان یکی از بهترین شهرها برای زندگی در سراسر جهان شناخته شده است، که ثابت می کند استاندارد زندگی در این مکان در سطح جهانی است.
درست مانند انتاریو، هزینه زندگی در این استان نیز بسته به محل زندگی شما متفاوت خواهد بود. اگر سبک زندگی پرجنب و جوش و فعالی دارید و اولویت شما کیفیت زندگی است، در این صورت بریتیش کلمبیا مکان مناسبی برای شماست.

آلبرتا

آلبرتا

Calgary, Alberta

اگر به دنبال جایی مقرون به صرفه برای زندگی در کانادا هستید، آلبرتا مناسب شماست!
باید بداینید که در آلبرتا حداقل دستمزد  3 دلار بیشتر از میانگین دستمزد در کانادا است.نه تنها دستمزد در این استان بالا است بلکه نرخ اشتغال با مالیات کمتر و هزینه های زندگی پایین است.
از نظر تفریحی نیز گشت و گذار در طبیعت آلبرتا را از دست ندهید.می توانید در تابستان به پیاده روی، کمپینگ، ماهیگیری، کایاک سواری و… بروید، به خصوص که رطوبت هوای آنجا کم است. آلبرتا در واقع آفتابی ترین استان کانادا در نظر گرفته می شود، بنابراین برای افرادی که نسبت به سرما حساسند عالی است.
آلبرتا از یک سیستم آموزشی عالی برخوردار  است که گزینه های زیادی بر اساس زبان یا مذهب پیش رویتان می گذارد. تحصیل در مدرسه از مهدکودک تا کلاس 12 رایگان  و از سنین 6 تا 16 سال اجباری است.
معلمان آلبرتا اشتیاق به یادگیری، اعتماد به نفس و غرور را به دانش آموزان خود می آموزند.

کبک

کبک

Quebec

کبک بزرگترین استان کانادا است که 85 درصد جمعیت آن فرانسوی زبان هستند بنابراین اگر فرانسوی صحبت نمی کنید یا نمی خواهید این زبان را یاد بگیرید، کبک ممکن است مکان مناسبی برای شما نباشد. با این وجود زندگی در این استان مزایای زیادی به همراه خواهد داشت.
کبک در واقع میراث افتخار فرانسه و مصمم به حفظ فرهنگ منحصر به فرد خود است. فرهنگ و زیبایی شناسی آن در مقایسه با دیگر استان های کانادا بسیار متفاوت است و هنر در سراسر آن غنی است.
کبک با بیش از 500 هزار دریاچه، رودخانه و نهر یکی از بزرگترین منابع آب شیرین در جهان (3%) را دارد. تا قرن بیستم، اقتصاد کبک عمدتا وابسته به منابع طبیعی، به ویژه ماهیگیری، تله گذاری، کشاورزی و مصالح ساختمانی بود. با ظهور فناوری های جدید، کبک رشد خارق العاده ای را در صنعت هوافضا و فناوری اطلاعات تجربه کرده است.

نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا، برترین استان کانادا

Nova Scotia

نوا اسکوشیا درجه ای از کیفیت زندگی را ارائه می دهد که در بیشتر آمریکای شمالی در حال محو شدن است چرا که به ساکنانش اجازه می دهد همه چیز را در کنار هم داشته باشند: کار، خانواده، آرامش و مسئولیت.
تعجبی ندارد که بسیاری از مردم نوا اسکوشیا که در خارج از کشور زندگی می کنند برای سر و سامان دادن به خانواده خود به خانه باز می گردند. سرعت کند مردم نوا اسکوشیا به این معنی است که خانواده ها می توانند زمان بیشتری را با هم بگذرانند و در بسیاری از فعالیت های تفریحی در سراسر استان شرکت کنند.
خرید خانه در نوا اسکوشیا بسیار مقرون به صرفه است و هزینه زندگی در آن در واقع یکی از پایین ترین هزینه ها در کانادا است.

وکلا و مشاورین مجرب گروه مهاجرتی سیتیزن شو با بررسی شرایط شما بهترین روش مهاجرت به کانادا را در اختیارتان می گذارند و در تمامی مراحل پیوسته همراهتان خواهند بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ارزیابی رایگان